برگزاری نخستین همایش ملی نفت و گاز ایران


نخستین همایش ملی نفت و گاز ایران در دانشکده فنی مهندسی شهید باهنر کرمان برگزار شد.

نخستین همایش ملی نفت و گاز ایران در دانشکده فنی مهندسی شهید باهنر کرمان برگزار شد.

معاون پژوهشی دانشگاه شهید باهنر کرمان چهارشنبه در مراسم شروع و آغازین برگزاری این همایش افزود: دانشگاه شهید باهنر کرمان در چند سال اخیر با همه کمبود اعتبارات، حدود 3 هزار مقاله ISI و ISC و مقالات پژوهشی داشته است.

دکتر احمد مومنی با بیان اینکه بدهکاریهای این دانشگاه بیش از 70 میللیارد ریال است، اظهار کرد: آزمایشگاههای این دانشگاه مستهلک شده است اما با این وجود ما طی یک سال اخیر حدود 20 الی 30 میلیارد ریال با شرکت های گل گهر و مس قرار داد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی با همه محدودیت هایی که دارند قله های ترقی را یکی پس از دیگری می پیمایند و هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل پایداری آنان بایستد.

دبیر علمی همایش نیز با اشاره به اهمیت نفت و گاز دردنیا و جهان و تاثیر این محصولات بر اقتصاد و پیشرفت کشور، اظهار کرد: 70 درصد از انرژی جهان از طریق نفت و گاز تامین می شود لذا ارتباط صنعت و دانشگاه در استفاده بهینه از این دو انرژی می تواند درهای بزرگ و عظیمی از پیشرفت و توسعه اقتصادی را به روی کشور بگشاید.

دکتر محمد جعفری با تقدیر از برگزارکنندگان این همایش، تعداد مقالات رسیده به این همایش را 183 مقاله برشمرد و گفت: از این تعداد 109 مقاله پذیرش شده است که 70 مقاله آن طی 2 روز آینده ارائه خواهد شد.

این همایش به مدت دو روز در دانشکده فنی دانشگاه شهید باهنر برپا است.مهم ترین محورهای این همایش ازدیاد برداشت، مهندسی مخزن، حفاری و بهره برداری ، زمین شناسی و اکتشاف و مهندسی می باشد.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



پنج شنبه 9 آبان 1392